sayang kamu  <3

* kita rasa kita da mula jatuh cinta kat dia (ben10) la... ntahla... dlu xde pun rsa cmni... skrg bila dia jauh kita mula rindu kat ben10 ni... bila dia ada di smping kita..,kita rasa hepii sgt2... dia baik sgt...penyayang...dan yg paling kita suka kat diri dia ialah sikap cpat mgalah bila kami bermasalah... kita selalu marah dia..cari pasal dgn dia.. tp dia still ok... xde pun nk marah kita balik... dia selalu sgt menangkn kita.wlaupun kes ni kita yg salah... sikap dia tu bt hati kita terpaut kat dia... hahaha gataii... dia slalu ckp dia xnk n xsggup kehilangan kita... tp dlu kita pnah nk clash dgn dia... wlaupun kmi xbermasalah., disebbkn tension dgn kputusan exam kita mntak clash dgn dia.. slepas dia pujuk2 bg nasihat bru kita sedar.., dia xsalah knpa nk clash pula.. dan kita xsggup nk main2 kn dia.. dia da bg harapan terlalu tggi kat kita... so kita xkn hancurkn hati dia mcm tu je.. 



ni la gmba kami... gmba ni kita edit... tuka bckground..hehe kita rsa dri kita ni teruk sgt sbb slalu sakitkn ati dia.. kita bodoh sbb xpnah hargai dia.. dia terlalu baik dgn kita..,tp kita xpnah nmpak semua tu.. kita xpnah nmpak pergorbanan dia.. dia sggup letak jwatan sbgai ketua kohort smata2 xnk dri dia bz..
dia nk abiskn byk msa dgn kita...mcm2... tp kita msih xnmpak smua tu..
wlaupun kmi xpnah klua date ber2.. kmi slalu klua ramai2..xmcm psangan lain..
kita xkesah sbb xnk org ramai tahu hubungan kmi... kita slalu ckp kt kwn2...knalan yg kita ni single lg.. pdhal da kapel... sbbnya kita xnk org tau hubungn kmi.. maafkn kita sayang... 
kita xkn main2 kn sayang lg k... kita cuba kawal emosi kita lpas ni.. 

No comments:

Post a Comment